Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçindeki 'Gölge Kişilik' Senden Ne Saklıyor?

Magazin

Administratör
Katılım
1 Haz 2026
Mesajlar
732
s-b7d2efaeb5c460aea60fa2437ffb5d7c9cdfc732.jpg


Merhaba sevgili magazinkolikler! Gündemimizde bomba gibi, hepimizi düşündürecek, belki de kendi içimize dönüp bir ayna tutmamızı sağlayacak bir konu var: İçimizdeki 'Gölge Kişilik'! Hepimiz biliyoruz ki özellikle şöhret dünyasında, o pırıl pırıl, kusursuz görünen hayatların ardında bambaşka bir dünya yatabiliyor. Sosyal medyanın dayattığı mükemmeliyetçilik rüzgarı eserken, kimler bu rüzgara karşı içindeki gizli arzuları, bastırılmış öfkeleri ya da bambaşka tutkuları saklıyor dersiniz? Bu hafta kapalı kapılar ardında konuşulan, fısıltı gazetelerinde dönen en derin konulara dalıyoruz!

Aslında 'Gölge Kişilik', Jung'un da belirttiği gibi, bilincimizin kabul etmediği, bastırdığı her şeyi kapsıyor. Bazen agresif yönümüz, bazen de en uçuk hayallerimiz, kariyerimizde yapmak isteyip de cesaret edemediklerimiz... Düşünsenize, sürekli 'halkın sanatçısı' imajıyla gezen bir ünlünün, aslında lüks ve ihtişam düşkünü bir yanı olduğunu ya da 'evcimen' dediğimiz bir ismin, aslında bambaşka bir macera arayışında olduğunu... Medya önünde hep gülümseyen o yüzlerin, perde arkasında ne fırtınalar kopardığını, hangi sırları sakladığını kim bilebilir ki? Belki de son zamanlarda gördüğünüz o ani kariyer değişiklikleri, beklenmedik ayrılıklar veya şaşırtıcı aşk itirafları, hep bu 'gölge kişiliğin' gün yüzüne çıkma çabasından ibarettir, ne dersiniz?

Peki ya biz? Sadece ünlüler mi bu 'gölge kişiliğe' sahip? Elbette hayır! Hepimizin içinde topluma göstermekten çekindiği, belki de kendimize bile itiraf edemediği bir 'başka ben' yok mu? İşyerinde bastırdığımız isyanlarımız, sosyal çevremizde takındığımız maskeler, hayallerimizi rafa kaldırmamıza neden olan o görünmez zincirler... Belki de bu hafta, aynaya biraz daha dikkatli bakmanın, o 'gölgeyle' yüzleşmenin zamanıdır. Hadi, bu derin ve bir o kadar da heyecan verici konuda samimi bir sohbet başlatalım!

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda buluşalım!