Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

"EuroLeague'in kalıcı parçası olacağız"

Magazin Editor

Magazin Habercisi
Katılım
28 Mar 2019
Mesajlar
16,457
Web sitesi
www.magazin.biz.tr
Nedim Yücel: “Beşiktaş armasını uzun yıllar sonra EuroLeague’de temsil edecek olmak gerçekten bizim için mutluluk verici. İnşallah Beşiktaş armasını EuroLeague’de hak ettiği gibi temsil edip başarılı olmak istiyoruz. Daha dün, 26 Haziran’da kesinleşmesi bizi biraz zor duruma soktu açıkçası. Zaten dar bir piyasa var. Tabii hazırlıklarımız vardı ama oyuncuların ilk sorduğu soru ‘EuroLeague’de mi oynayacaksınız, EuroCup’ta mı?’ oluyordu. Bizim EuroLeague ihtimalimiz daha fazlaydı ama sonuçta resmiyet oyuncuların gözünde bambaşka bir durum. O bakımdan biraz geç kalmış gibi görünse de hazırız. Önümüzdeki hafta itibarıyla transferlerimizi açıklamaya başlayacağımızı düşünüyorum. İnşallah EuroLeague için iyi bir kadro kuracağız. Oyuncularla görüşüyorduk ancak resmiyet kazanmadığı için oyuncular da hareket etmek istemiyordu. Zorlu bir süreç oldu. Şimdi resmi olduktan sonra görüştüğümüz oyuncularla daha rahat ilerleyebileceğimizi ve anlaşmalar yapabileceğimizi umut ediyorum. Hazırlığımız vardı ve ona göre hareket edeceğiz. Tabii çok istediğimiz ancak bekleyemeyip kaybettiğimiz oyuncular oldu. Biz ne kadar ikna etmeye çalışsak da oyuncular sonuçta realiteyi görmek istiyordu. Diğer takımlardan teklifler gelince bazıları farklı tercih yaptı. Ama önceliğimiz olan oyuncular hâlâ var, onlarla anlaşmaya çalışacağız. Biz sadece EuroLeague’de olmak için yola çıkmadık. Beşiktaş armasını en iyi şekilde temsil etmek, başarılı olmak istiyoruz. Elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Daha çok çalışacağız, daha fazla mesai harcayacağız. Amacımız EuroLeague’de bir sezon yer almak değil, uzun yıllar kalıcı olup EuroLeague’in bir parçası olmak.Biz zaten Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes ile sürekli irtibat halindeydik. Bu süreçte bize çok destek oldular, kendilerine çok teşekkür ediyorum. Onlar EuroLeague toplantılarına düzenli katıldıkları için, EuroLeague’in bize olumlu bakmasında da çok büyük payları var. Tekrar teşekkür ediyorum. Bugün yarın salon konusu netleşecek. Sinan Erdem ve BGM seçeneklerimiz var. Büyük ihtimalle Sinan Erdem olacak diye düşünüyorum ama tabii yönetim kurulumuz, Özkan Arseven ve başkanımız Serdal Adalı ile hep birlikte oturup konuşarak karar vereceğiz. Burada salonun uygunluk durumu da çok önemli. Ona göre federasyon başkanımız Hidayet Türkoğlu’nu ziyaret edip sonuca varacağız. Jonah Mathews çok talihsiz bir sakatlık yaşadı. Fikstür yoğunluğu ve iki günde bir maç yapmamızın etkisi olmuş olabilir. Jonah gerçekten önemli bir sporcu karakterine sahip. En kısa sürede sahalara dönecektir. Kendisine acil şifalar diliyorum.”Duhuliye.com