Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Duygusal veda: ''Babamın ve dedemin bana yadigarı...''

Magazin Editor

Magazin Habercisi
Katılım
28 Mar 2019
Mesajlar
15,967
Web sitesi
www.magazin.biz.tr
Beşiktaş Gain'de ayrılıklar devam ediyor.Siyah-beyazlı kulübün alt yapısından yetişen ve bu sezon Beşiktaş Gain'de yer alan Canberk Kuş yayınladığı mesajla Beşiktaş Gain'den ayrıldığını duyurdu.Canberk Kuş’un Beşiktaş’a veda paylaşımı:Bu formayı giymek, bu armayı temsil etmek, dedemin ve babamın bana yadigarı, benim için de büyük bir gururdu.Altyapısında yetiştiğim BJK kulübünü bu seviyede temsil etmek ve çocukluk hayalimi gerçekleştirmek ömür boyu unutamayacağım bir anı olarak kalacak.308 gün süren uzun bir sezondu ve bu formayı 4 finalde temsil etmek benim için büyük şans oldu… Birlikte yaşadığımız tüm güzel anılar, dostluklar ve tecrübeler için teşekkür ederim.Beşiktaş her zaman kalbimde olmaya devam edecek. Hoşçakal değil, görüşmek üzere… 🖤🤍🦅∞duhuliye.com