Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Serdal Adalı'dan şampiyonluk payı itirazı!

Magazin Editor

Magazin Habercisi
Katılım
28 Mar 2019
Mesajlar
16,454
Web sitesi
www.magazin.biz.tr
Kulüpler Birliği toplantısında ele alınan gündem maddelerinden biri, şampiyonluk paylarının kulüpler arasında dağıtılması oldu. Toplantıda söz alan Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı'nın, özellikle şirket statüsündeki kulüplere yapılan ödemeler konusunda itirazını dile getirdiği öğrenildi.Gazeteci Gürcan Bilgiç'in HT Spor'da aktardığı bilgilere göre Adalı, dernek statüsündeki kulüplere yönelik herhangi bir itirazı olmadığını belirtirken, şirketleşen kulüplere yapılan pay dağıtımını eleştirdi.Adalı'nın bu konudaki görüşünü, "Ben dernek statüsündeki kulüplere bir şey demiyorum ama sahibi olan kulüplere ben paramı niye vereyim? Adam oranın sahibiyse, orayı satın almışsa, oraya giren para kulübün cebine değil, sahibinin cebine gidiyor." sözleriyle ifade ettiği aktarıldı.Duhuliye.com