Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Okuma yazmayı 4. sınıfta öğrenmiş!

Magazin Editor

Magazin Habercisi
Katılım
28 Mar 2019
Mesajlar
16,369
Web sitesi
www.magazin.biz.tr
TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’nun okuma yazmayı 4. sınıfta öğrendiği ortaya çıktı. Uzun yıllar önce Kübra Par'a konuşan Hacıosmanoğlu'nun ''İlkokulu bitirdim ama 4. sınıfa kadar okuma yazma bilmiyordum! Sonra eniştem 2 günde öğretti okuma yazmayı.'' şeklindeki sözleri dikkat çekti.A Milli Takımımızın FIFA 2026 Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından yaptığı açıklamalarla büyük ses getiren Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun 2013 yılında gazeteci Kübra Par'a verdiği röportaj yıllar sonra yeniden gündem oldu. İbrahim Hacıosmanoğlu'nun eğitim hayatı ile ilgili yaptığı açıklama dikkat çekti. ''OKUMA YAZMAYI 4. SINIFTA ÖĞRENDİM''Çocukluk yıllarından bahseden İbrahim Hacıosmanoğlu'nun eğitim süreciyle ilgili samimi bir itirafa imza atarak ''İlkokulu bitirdim ama 4. sınıfa kadar okuma yazma bilmiyordum. Sonra eniştem 2 günde öğretti okuma yazmayı. Hayattaki duruşumu da o öğretti. Bir gün dedi ki 'Kızıl meydanda yaptığını evinde yapacaksın, evinde yaptığını da Kızıl meydanda yapacaksın. Hâkim olduğun yerde istediğini yapıp, hâkim olmadığın yerde korkmayacaksın.' O günden beri korkusuzum.'' sözlerini sarf ettiği ortaya çıktı. sondakika.com