Magazin Editor
Magazin Habercisi
Beşiktaş Gain, kaptan Yiğit Arslan ile yolların ayrıldığını resmen duyurdu.Siyah-beyazlılar, sosyal medya hesabından yaptıkları paylaşımla Yiğit Arslan'a veda etti.İşte Beşiktaş'ın paylaşımı:Her şey için teşekkürler Yiğit Arslan. 
2023/24 sezonunda takımımıza katılan ve üç sezon boyunca formamızı başarıyla terletirken kaptanlık görevini de üstlenen Yiğit Arslan ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.Yiğit Arslan'a kulübümüze verdiği emekler, gösterdiği mücadele ve katkıları için teşekkür eder; kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar dileriz.duhuliye.com